Volg je mij al op social media?

  • Quinta Severiens - Business coach
  • Quinta Severiens Ondernemerscoach
  • Quinta Severiens Mind Set Coach

Ontvang updates wanneer ik nieuwe tools en producten publiceer. Meld je aan voor de nieuwsbrief.

© 2020 quintaseveriens.nl - All rights reserved | Design by Q Designs | Branding & Marketing Nerds

CURSUS ONDERDEEL 1

BEDRIJFSCONCEPT MAKEN
De fundering van je bedrijf baseer je in de cursus “Winstgevend Bedrijf” op jouw talenten, passies, missie en levensdoelen.

 

In dit deel van de cursus leer jij denken als een échte ondernemer waardoor je veel meer kansen voor jezelf creëert en je meer kunt bereiken. Ik inspireer je om op creatieve wijze een uitgebreid bedrijfsconcept uit te werken op basis van jouw talenten en jouw levensdoelen. Een bedrijfsconcept en een doelgroep dat perfect aansluit bij jouw gewenste lifestyle.



DOELGROEP BEPALING
Ook je doelgroep bepaal je op basis van JOUW karakter en wensen. Met welk type klant werk jij graag samen en met welke juist niet?

 

Je leert de verschillende type klanten kennen zodat je jouw ideale klant kunt bepalen voor een optimale werkflow. Je zult daarnaast een bepaald type klant uitsluiten om jezelf en jouw bedrijfsimago te beschermen.


 

VERDIENMODEL SCHRIJVEN
Het verdienmodel zoals je in dit deel van de cursus gaat uitwerken baseer je ook weer op jouw toekomstplannen.

 

Wil je veel kinderen, wil je de wereld rondreizen of heb jij een grotere missie zoals het helpen van kansarme kinderen? Wat jouw wensen ook zijn, dankzij dit onderdeel durf je een bedrag voor jezelf te wensen en hier naartoe te werken.

 

Je leert de verschillende inkomstenbronnen kennen en deze te benutten. Tijdens de cursus ga je aan de slag om je eigen uitgebreide verdienmodel te ontwikkelen waarin je alle inkomstenbronnen benut voor een inkomen zonder limiet.

 

In dit deel inspireer in jou om meer te wensen voor jezelf voor financiële vrijheid en onafhankelijkheid.

CURSUS ONDERDEEL 2

IMAGO & PERSONAL BRANDING

Een goed bedrijfsimago is het halve werk en de basis voor jouw marketing. Je bedrijfsimago bestaat uit meerdere onderdelen, naast een logo en huisstijl ben jij er zelf ook een groot onderdeel van.

 

Ontwikkel de huisstijl van jouw bedrijf op basis van kleurenpsychologie voor een huisstijl dat écht indruk maakt op jouw doelgroep en hen tot actie over laat gaan. Leer de verschillende gebruiksredenen per social media kanaal kennen en kies een communicatiestijl per kanaal voor meer succes op social media. Plan vervolgens jouw social media content in op de “Social Media Kalender” die je gratis ontvangt bij de cursus “Winstgevend Bedrijf.”

SOCIAAL BEWIJS CREËREN

Met sociaal bewijs bedoel ik alles wat te vinden is over jou én je bedrijf en bewijst dat jij doet wat je belooft, goed bent in wat je doet en de investering van de klant waard bent.

Zonder sociaal bewijs is het tegenwoordig haast onmogelijk om klanten te werven. Daarom ga je stap voor stap jouw sociaal bewijs opbouwen en optimaliseren.

 

In dit onderdeel geef ik al mijn “sneaky marketing” tips weg die jou zullen helpen om direct professioneel over te komen met jouw bedrijf. Zelfs als je net start en nog geen klanten en portfolio hebt!


Sociaal bewijs zorgt er onder andere voor dat je potentiële klanten niet hoeft te overtuigen van jouw kennis en kunde, het bewijs spreekt voor zich. Om die reden hoef je ook geen kortingen (meer) te geven en kun je klanten vooraf factureren. 

CURSUS ONDERDEEL 3

KLANTEN WERVEN

Vaak is het werven van nieuwe klanten het grootste pijnpunt van ondernemers. Door onder andere de algoritmes van social media werkt het promoten via dit soort kanalen lang niet meer zo goed als we willen maar welke andere opties heb je als kleine ondernemer met niet al te veel budget?

 

In dit onderdeel inspireer ik je om creatief en oplossingsgericht te denken en tóch klanten te werven zonder actief te moeten verkopen.

Je gaat een eigen weggevertje ontwikkelen en een strategie bepalen waarop je potentiële klanten aan jouw bedrijf of merk bindt. Het is veel eenvoudiger dan je denkt! Doorloop alle stappen en opdrachten en je zult merken dat de ideeën beginnen te stromen.

KLANTEN BEHOUDEN
Verschillende onderzoeken wijzen uit dat het veel voordeliger is om loyale klanten te hebben dan steeds nieuwe klanten te moeten werven. Daarom is het erg belangrijk om je constant in te zetten voor een ultieme klantbeleving en uitstekende klantenservice zodat men nooit meer bij jou weg wil. Hoe doe je dat zonder dat het een fulltime job wordt?

In dit onderdeel geef ik jou mijn beste tips om klanten te blijven verrassen waardoor zij zich speciaal voelen en graag bij jou blijven. Zelfs als hetzelfde product of dezelfde dienst bij iemand anders goedkoper is.